Saturday, September 24, 2016

L'OREAL PROFESSIONNEL - kosmetyki z serii "odnowa włosa"

Zestaw tych kosmetyków czekał na przetestowanie już trochę czasu, ale w końcu po powrocie z Londynu zabrałam się za sprawdzenie ich działania. 
Moje włosy bardzo nie lubią zmiany wody w której biorę prysznic, również tym razem wróciłam do domu z potwornie elektryzującym się sianem na głowie. 

Seria "odnowa włosa" jest przeznaczona dla włosów cienkich i pozbawionych materii. 

"Bogata konsystencja - dla włosów pozbawionych materii, nie obciąża włosów cienkich.
Jedyna gama wzbogacona w aminosylan - działanie wewnątrz włosa, wzmocnienie jego struktury.
Kwiatowe i owocowe nuty - połączenie żółtej frezji, klemenynek i bergamotki"

Moje wrażenia w trakcie używania produktów - szampon świetnie się pieni, w trakcie spłukiwania ręka gładko przesuwa się po włosach (nie przepadam za szamponami, które sprawiają, że włosy stają się jakby tępe, a ręka się wtedy na nich zatrzymuje). Zapach wszystkich kosmetyków jest delikatny i świeży (aczkolwiek mi się kojarzył z kokosem, ale to chyba jakieś moje spaczenie, ostatnio zdecydowanie za dużo produktów pachnie wg mnie jak kokos). Odżywka genialnie regeneruje końcówki, a spray ułatwia rozczesywanie włosów (duży plus za to, że nie psika we wszystkie możliwe strony dzięki czemu podłoga została nietknięta - tak, zdarzyło mi się przejechać na podłodze śliskiej od odżywki w spray'u).

Już po pierwszym użyciu moje włosy zostały ujarzmione, zrobiły się o niebo gładsze, bardzo sypkie i śliskie, z powrotem zaczęły zdrowo błyszczeć. Końcówki stały się delikatnie obciążone, dzięki czemu włosy przestały fruwać we wszystkie strony. 

Jestem bardzo zadowolona z tych produktów :)



Na zdjęciu również kosmetyki marki uoga uoga, które opisuję w oddzielnym poście :)








No comments:

Post a Comment