Wednesday, January 25, 2017

Kosmetyki Rimmel + mini relacja z eventu Sinsay x Rimmel

W sobotę 21.01.2017 miałam przyjemność być na evencie organizowanym przez Sinsay i Rimmel, na miejscu czekały na nas świetnie zorganizowane atrakcje. Można było poprzerabiać ubrania, a następnie zrobić sobie w nich mini sesję zdjęciową. Czekały również stanowiska do makijażu oraz paznokci. Dowiedziałam się również jakie trendy teraz panują w modzie i makijażu. Zobaczyłam przedpremierową prezentację kolekcji Sinsay. Porozmawiałam chwilkę ze stylistką Glamour - Magdaleną Janicką. Całości towarzyszyła świetna muzyka.








A teraz gifty, które dostałam po evencie :)


Jeden z trendów makijażowych, który zdecydowanie uwielbiam, czyli matowe pomadki. 







Coś co uwielbiam równie mocno jak szminki - cienie do oczu 😍

 






 Całkiem fajny zestaw zawierający rozswietlacz, bronzer i róż. 

 




 Zestaw do brwi z kremowym i prasowanym cieniem. 

 





Podkłady w słoiczku





A wszystko to mieszczące się do pojemnej i ślicznej kosmetyczki Sinsay :)


Dziękuję za zaproszenie Sinsay x Rimmel 💕

No comments:

Post a Comment