Tuesday, November 22, 2016

FOREO - LUNA 2 oraz IRIS

Tak jak obiecałam wracam po dłuższych testach masażera okolic oczu IRIS oraz szczoteczki LUNA 2. Używając masażera 2x dziennie (rano po prysznicu i wieczorem tuż przed pójściem spać) zauważyłam, że moje oczy wyglądają na mniej zmęczone, dużo mniej opuchnięte, mam wrażenie ze jestem bardziej wypoczęta (a przynajmniej tak to wygląda), skóra mniej się marszczy (czasami zdarzało mi się mieć zapuchnięte pomarszczone powieki), korektor nie zbiera się w już w tych zagłębieniach pod oczami, bo dużo rzadziej się one pojawiają. 
Szczoteczkę do twarzy LUNA 2 dla skóry normalnej uwielbiam, kocham, polecam <3 moje problemy z cerą zniknęły już podczas korzystania z LUNA mini, czasami pojawiają się pojedyncze wypryski (ten raz w miesiącu kiedy hormony szaleją), skóra twarzy jest gładka, napięta, jak po delikatnym peelingu, pory dużo mniej widoczne, kremy się świetnie wchłaniają. Makijaż jest zmywany perfekcyjnie, nie zostają żadne pozostałości, skóra jest idealnie oczyszczona i gotowa do dalszej pielęgnacji. Zabieram ją ze sobą nawet wtedy kiedy mam spędzić tylko jedną noc poza domem, obowiązkowa rzecz w mojej kosmetyczce :) nie wyobrażam sobie teraz wieczornego szykowania się do spania bez niej. 

UWAGA FOREO SZYKUJE ZNIŻKĘ 25%




Rabat:  25 % na stronie www.foreo.com/pl
  • szczoteczki do twarzy LUNA 1 
  • szczoteczki do twarzy LUNA 2 
  • Plyny do twarzy
  • szczoteczki do zebow ISSA
  • Akcesoria ISSA 
  • IRIS
  • Wykluczone: Zestawy oraz karty upominkowe 

Akcja Cyber Monday od 28-30.11.16 jest objeta rabatem 25 %  oraz przy zakupach powyzej 399 zl otrzymasz dodatkowo Luna play gratis po wpisaniu kodu FOREOBF16


Gorąco polecam, jest to jednorazowy wydatek na dobrych kilka lat, nie musicie dokupować żadnych wymiennych głowic jak to jest w przypadku innych szczoteczek, a produkty FOREO są naprawdę genialne i świetnie działają :)

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment