Monday, September 18, 2017

Herbatki Hello Slim

Przez ostatni miesiąc testowałam herbatki Hello Slim od firmy Oh Tomi. Największe korzyści zauważyłam pijąc je na wyjeździe, łatwiej było mi zasypiać, nie zatrzymywała mi się woda w organizmie, wspomogły moją przemianę materii. 




Są to ziołowe herbatki oczyszczające organizm i wspomagające przemianę materii. Dodatkowo zmniejszają apetyt na niezdrowe przekąski i wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej. 






W zestawie mamy dwa rodzaje herbat, na rano i na wieczór. Poniżej wstawiam informację ze strony Ohtomi.pl 

"Na udany początek dnia wypij Hello Slim Good Morning.Herbata pobudzi Cię do działania i sprawi, że będziesz mieć więcej energii! Dodatkowo przyspieszy metabolizm i pohamuje apetyt, pomagając Ci szybciej spalać kalorie."

Składniki:
Zielona herbata
Yerba mate
Dzika róża 
Liść eukaliptusa
Guarana
Dziki bez
Korzeń cykorii 


"Przed pójściem spać, zaraz po ostatnim posiłku, sięgnij po Hello Slim Good Night, aby uspokoić nerwy i spać spokojnie. Herbata wyeliminuje wzdęcia i oczyści Twój organizm ze zgromadzonych toksyn."

Składniki:
Korzeń imbiru
Hibiskus
Mięta
Trawa cytrynowa
Skórka pomarańczowa 
Korzeń lukrecji 




Według mnie takie herbatki to dobra opcja dla osób które są na diecie i ćwiczą, a w porównaniu do innych tego typu produktów te są naprawdę smaczne :) jest to idealne rozwiązanie na obecne zimne poranki i wieczory. 



7 comments:

  1. Ja je stosowałam i były to jedne z najsmaczniejszych herbatek tego typu ! <3

    ReplyDelete
  2. Ważne że się sprawdziły 😊👌🏻 Może kiedyś i ja je przetestuje 😉

    ReplyDelete
  3. Duzo osob je poleca, chyba sie skusze 💛

    ReplyDelete
  4. Mnie już od jakiegoś czasu interesują te herbatki ;> Muszę je koniecznie sprawdzić :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny wpis, a herbatki chętnie bym spróbował! :)

    ReplyDelete
  6. Widzę, że Tobie też zasmakowaly 😍

    ReplyDelete