Thursday, September 28, 2017

Red total look

Chyba wszyscy już widzieli najnowszy trend "red total look" wprost idealny na jesień, zwłaszcza, że pogoda jeszcze o dziwo sprzyja lżejszym stylówkom, z czego bardzo się cieszę. 
Przygotowałam posta w dwóch wersjach z jedną sukienką. Luźniejsza, bardziej sportowa opcja na dzień, a druga wersja bardziej elegancka i kobieca na wieczór / randkę :) wszystkie ubrania są dostępne na stronie answear.com i całość kupicie za mniej niż 400zł. 

Co wybrałam tworząc swój red total look?
Potrzebowałam dobrej bazy, na którą wybrałam uroczą, prostą sukienkę na ramiączkach, z falbanką u dołu, która świetnie pasowała mi do tych dwóch stylizacji. 
Jedną torebkę w bardziej casualowej wersji, a drugą na złotym łańcuszku do tej wersji bardziej eleganckiej. 
Sportowe espadryle na platformie z dziurkami oraz sandałki na wysokiej szpilce. 
Chciałam pokazać, że dodatki takie jak buty czy torebka potrafią całkowicie odmienić charakter sukienki i wystarczy wrzucić do samochodu dwie inne rzeczy, aby całkowicie zmienić charakter stylizacji, a jednocześnie pozostać przy myśli przewodniej, którą jest red total look :) mam nadzieję, że to mi się udało. 









Szybka zmiana butów i torebki :)







Poniżej wklejam linki do każdej rzeczy

Sukienka

Torebki

Buty 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach co myślicie o takim red total look'u ? Podoba Wam się ten trend? Ja dzięki niemu przekonałam się do czerwonego i uznałam, że całkiem mi ten kolor pasuje :) buziaki!

6 comments:

  1. Takpięknie wyglądasz w czerwieni! Najbardziej spodobała mi się sukienka <3

    ReplyDelete
  2. Pasuje Ci ta czerwień <3 Rewelacyjny look :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    ReplyDelete
  3. Naprawde cudownie wyszla ta stylizacja <3 Czerwien pasuje do Twojego charakteru, jest przepieknie ����

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Nie mój klimat, ale sandałki nawet ciekawe :)

    ReplyDelete