Thursday, August 18, 2016

Kosmetyki do włosów L'OREAL PROFESSIONNEL

W zeszłym tygodniu byłam u znajomego w Słupsku, niestety pogoda nie dopisała, bikini, sukienki i sandałki przeleżały w walizce i żałowałam, że wzięłam tylko jedną bluzę. Po powrocie wzięłam się za testowanie kosmetyków do włosów od L'oreal Professionnel.


sandałki Renee Shoes
torebka Buu
sukienka Rut and circle



  

 



PRZED
Włosy umyłam, nałożyłam trochę odżywki mniej więcej od połowy długości, spłukałam, wytarłam ręcznikiem i delikatnie podsuszyłam.

W TRAKCIE
Włosy gniotłam palcami zgodnie z zaleceniami producenta.
                                                                                     




PO

Jak widzicie udało mi się stworzyć delikatne, troszkę posklejane "morskie" fale bez użycia lokówki mimo, że mam całkowicie proste włosy. Bardzo fajne kosmetyki na wakacje.

No comments:

Post a Comment