Thursday, August 18, 2016

Lipcowy ShinyBox "Beach Please"

SHINYBOX "BEACH PLEASE"



W zestawie znajdują się:

1. STENDERS - naturalna morska gąbka (gęsta) łagodnie oczyszcza skórę, po zetknięciu z wodą staje się miękka

2. STENDERS - różana kula musująca do kąpieli - zapach ma tak intensywny, że do tej pory czuję go w pokoju (przez kilka dni trzymałam ją na komodzie)






3. DOVE - kremowa kostka myjąca, cała moja rodzina używa od wielu lat 👌🏻

4. REXONA - antyperspirant active shield w kulce, do tej pory używałam rożnych antyperspirantów tej marki w sprayu, chyba jednak przestawię się na te w kulce, zdecydowanie lepiej się sprawdza

5. DELIA COSMETICS - pomadka do ust satine lips - trafił mi się piękny różowy odcień 05


 
























6. GLISS KUR - szampon ultimate color, kolejna marka którą doskonale znam i bardzo lubię, włosy są miękkie i miłe w dotyku

7. PIERRE RENE - tusz do rzęs, w moim pudełeczku znajdowała się wersja Lash Precision, posiadam paletkę korektorów tej firmy z której jestem bardzo zadowolona, tusz rownież spełnia moje wymagania




    
8. FARMONA - tutaj były wymiennie aż trzy produkty, ja dostałam krem do stóp, który przynosi ulgę i zapobiega pękaniu naskórka, idealny produkt przed i po długich letnich spacerach

9. BOMBAY BAZAAR - roślinna farba do włosów, mix rodzajów - ja trafiłam czarną. Niezbyt trafiony produkt biorąc pod uwagę, że mam naturalne blond włosy i nie mam zamiaru zmieniać koloru zwłaszcza tak drastycznie.

Podsumowując, bardzo udane pudełeczko, które przypadło mi do gustu :)


No comments:

Post a Comment